play phone device-mobile location2 search plus dash down_arrow cross chevron-down chevron-up chevron-left calendar device-camera
Telephone:
07590 906064
BLEACHERS YARD, RADFORD ROAD, Nottingham, Nottinghamshire, NG7 7EB

Customer reviews of Reliable Cars4You Ltd

At Reliable Cars4You we pride ourselves on the great service we provide to all of our customers, we treat you how we wish to be treated ourselves We understand that buying a car can be a daunting prospect, so we strive to make the buying process as simple and hassle-free as possible, we operate a no pressure environment, leaving you to view the car at your leisure & providing any & all information you wish when you want. Take a test drive & we are more than happy to give you a no obligation part exchange valuation. We are there for you all through the process & well beyond after you've taken delivery.

But don't just take our word for it, see what some of our customers have to say about us...

Write a review

Reliable Cars4You Ltd

Reliable Cars4You Ltd
5
4.9

Based on 133 customer reviews

Powered by


  • 5

    Highly recommended

    By Dean B on 12 October 2018 | Purchase not verified

    One of the best experiences IV had from buying a car the dealer was extremely friendly and the car I bought was second to none.


  • 5

    Excellent dealership

    By Arvind S on 03 October 2018 | Purchase not verified

    Really satisfied with the purchase. Helpful dealer


  • 5

    Very Satisfied with purchase

    By Des B on 03 October 2018 | Purchase not verified

    Excellent Service and really friendly and helpful dealer. Car was exactly as described and was a great value for money. Really satisfied. Would defi recommend to anyone looking for reliable used cars


  • 5

    Great Car at Great Price

    By LOUISE S on 08 September 2018 | Purchase not verified

    LOVELY SALESMAN. GENUINE AND DOWN TO EARTH. NO PUSHING TO BUY

    Reply from Reliable Cars4You Ltd on 12/09/18

    Thanks Louise


  • 5

    honest trustworthy

    By Karen D on 04 September 2018 | Purchase not verified

    very honest made to feel very confident for the right purchse

    Reply from Reliable Cars4You Ltd on 12/09/18

    Thanks Karen


  • 5

    Great car at great price. Feeling reassured.

    By clinton H on 01 September 2018 | Purchase not verified

    Really nice car, great service. thanks very much for making this an easy service.

    Reply from Reliable Cars4You Ltd on 12/09/18

    Thanks Clinton


  • 5

    Great dealer

    By Joe W on 09 August 2018 | Purchase not verified

    Recently bought a Qashqai from this dealer and really happy with the car and price it came for. Very genuine, helpful and friendly and car was in great condition. Really glad I bought my car from this dealership thanks

    Reply from Reliable Cars4You Ltd on 11/09/18

    Thanks a lot Joe


  • 5

    Excellent Car and Excellent Service

    By Sam D on 09 August 2018 | Purchase not verified

    Excellent service and excellent car. Really happy with the car and friendly dealer. Car was as described. Would recommend to anyone

    Reply from Reliable Cars4You Ltd on 11/09/18

    Thanks a lot Sam


  • 5

    Great Car at Great Price

    By Gag W on 08 August 2018 | Purchase not verified

    Really Impressed with this Dealer. Open, honest and car was exactly as described. Very competitively priced in the market and came with 3 months warranty. Clean inside out. Would defi recommend.

    Reply from Reliable Cars4You Ltd on 09/08/18

    Thanks a lot, really appreciate your positive feedback. Glad you liked the car


  • 5

    Very disappointed

    By Holly S on 08 August 2018 | Purchase not verified

    Whilst I’m happy with how th car runs, the condition of it was very disappointing. When we arrived, the car inside of the car was absolutely filthy (stained seats, muddy seat backs, food in the arm rests) and the dealer said that he hadn’t had time to get it cleaned. When I complained he offered £10 off the price to get it cleaned. As we had paid a non refundable £250 to reserve the car, we felt we would be worse off financially not to buy it because the inside was dirty. In the week that we’ve had the car we’ve discovered a slow puncture, the glass in one of the wing mirrors broken and a head rest missing. The dealer’s response? “That’s how I bought it.” Very disappointing and would not recommend.

    Reply from Reliable Cars4You Ltd on 08/08/18

    Hi Holly, Sorry you were disappointed on this occasion. As you mentioned the car was mechanically perfect and came with full service history and dealer warranty. When u complained after 2 days that car had developed a slow puncture and glass in side mirror had developed a crack i advised you to check if indicator was working so i can order right part/glass for u but had no response. In terms of puncture i am sure you would agree it would have been easier to get puncture fixed locally instead of bringing car back for it to be fixed. Even provided with 3 months warranty. Anyways i appreciate your feedback and we will look to improve our service further. thanks